JavaScript seems to be disabled in your browser. For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in your browser.
Når du betaler med MobilePay Checkout, vælger du din leveringsadresse i MobilePay
Når du har lagt en ordre på webshoppen, vil du modtage en bestillingsbekræftelse. Denne mail er alene en kvittering for, at vi har modtaget din ordre. Der er først indgået en bindende aftale mellem dig og webshoppen, når du modtager en ordrebekræftelse. Indtil du modtager en ordrebekræftelse, er webshoppen berettiget til at annullere din ordre helt eller delvist, f.eks. som følge af pris- og tekstfejl eller udsolgte varer. Hvis det sker, vil du naturligvis blive kontaktet.
Alle oplysninger der overdrages til Smart.dk ApS vil ikke blive misbrugt. Alle oplysninger betragtes som fortrolige og vil ikke blive overdraget til 3. mand.
Alle priser er i DKK inkl. 25 % moms, hvor intet andet nævnes.
Ved os kan du betale med: Dankort, Mastercard, VISA, VISA electron, Maestro og Mobilepay
Vi tager ikke kortgebyrer for private handler. (Bemærk, at der dog stadig kan opkræves gebyrer for brug af korttyper udstedt uden for EU) Der opkræves gebyr ved betaling med firmakort, her opkræves der 1,45% i kortgebyr
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Smart.dk er ansvarlig for produktansvarsskader i det omfang et ansvar følger af dansk rets ufravigelige regler.
Der er 14 dages fuld fortrydelsesret. Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Du skal desuden kunne dokumentere at du har sendt varen retur. Sender du varen retur som pakke med GLS, vil du modtage et track and trace nummer. Dette vil kunne fungere som dokumentation. Vi modtager ikke pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale
BEMÆRK VENLIGST: Du kan ikke fortryde dit køb, ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidigt at give os besked herom. Afhentes pakken ikke i pakkeshop og dette skyldes fortrydelse, fratrækker vi de reelle fragtomkostninger i returbeløbet. Ønskes varen gensendt vil du blive pålagt fragten for at varen sendes igen
Der gælder de samme salgsbetingelser som for forbrugere, dog med følgende modifikation: Der er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende. Varer kan ikke købes som privatkunde, såfremt varen bestilles via en husstand registreret som firma (firma=erhvervskunde eller institution). Der gælder 1 års reklamationsret fra oprindelig fakturadato. Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber en ny 1 års reklamationsperiode.
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Ved erhvervskøb har man 12 måneders reklamationsret.
Vi leverer udelukkende i Danmark. Levering af bestillinger foregår med GLS. Der tillægges et gebyr på 69,- DKK hvis kunden ønsker levering med omdeling, 79,- DKK ved levering til erhverv/offentlig og fra 45,- DKK ved levering til pakkeshop (Levering til GLS pakkeshop er gratis ved køb over 599). Beløbet dækker forsendelse og ekspeditionsgebyr. Inden ordren gennemføres kan man se total beløbet. Forventet levering: Lagervarer: 1-2 dage fra vi har bekræftet din ordre.
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte [email protected]. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her. Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Vi modtager og opbevarer enhver information du direkte afgiver på vores web-site eller på anden måde. Du kan frit vælge at udelade disse informationer, men det vil afskrive dig fra at udnytte mange af vore kunde-services. Vi bruger den information du giver os til bl.a. at svare på dine henvendelser, tilpasse fremtidige besøg til netop dit behov, forbedre vores forretning, og kommunikation med dig.
Vi modtager og opbevarer bestemte informationer hver gang du er i forbindelse med os. For eksempel, som mange andre, bruger vi "cookies" og vi modtager tekniske informationer når din web browser besøger Smart.dk. Nederst på siden kan du læse mere specifikt, hvilke informationer vi opsamler. En række firmaer tilbyder dig værktøjer til at besøge web-sites anonymt. Det vil, naturligvis, afskære os fra at personificere dine oplevelser hos Smart.dk når vi ikke kan genkende dig, men vi ønsker, at du skal vide, at de findes.
Vi har gjort os stor umage med at kunne tilbyde en sikker løsning til vore kunder og garanterer, at vi ikke gemmer følsomme oplysninger på vores egen server. Alle kreditkort informationer indtastes i et sikkert miljø (SSL), og sendes i krypteret form videre til NETS/TELLER. Når du betaler en ordre med kreditkort, får Smart.dk ApS retten til at hæve beløbet, når vi afsender din ordre.
I takt med udviklingen af vores forretning, vil vi måske købe eller sælge aktiver. I sådanne handler er kundeinformationer normalt en af de overdragne aktiver. Ligeledes, i det usandsynlige tilfælde, at Smart.dk, eller væsentlige dele heraf bliver opkøbt, vil kundeinformationerne være en naturlig del af en sådan handel.
De oplysninger Smart.dk indsamler / modtager gemmes i en database, der beskyttes af flere niveauer af adgangskontroller. Det er vigtigt, at du beskytter dig mod misbrug af dit password og uautoriseret brug af din computer. Sørg altid for at logge af på computere du deler med andre.
GDPR (General Data Protection Regulation) er en EU-forordning, som har til formål at styrke og harmonisere beskyttelsen af personoplysninger i Den Europæiske Union (EU). Denne forordning er med til at sikre rettigheder over egen data, opbevaring samt behandling.
Den dataansvarlige hos Smart.dk er Light Solutions ApS.
Henvendelse i forbindelse hermed rettes til Light Solutions ApS via e-mail: [email protected]
Alle oplysninger vi indsamler bruges udelukkende til det specifikke formål at levere din vare, besvare din forespørgsel, statistik over, hvordan du bruger hjemmesiden samt nyhedsbrev (hvis du har tilmeldt dette).
Vi indsamler ingen former for personfølsomme oplysninger.
For at kunne levere din bestilling, indsamler vi følgende persondata: Navn, Adresse, Telefonnummer og E-mail adresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. De oplysninger vi indsamler og analyserer på vores hjemmeside, omfatter din IP-adresse, login, e-mail adresse, browser type og version, operativsystem og platform, indkøbs historik, samt produkter du har kigget på eller søgt efter.
Vi opbevarer ikke dit password! Vi opbevarer kun en krypteret checksum. Dette betyder at man ikke kan finde tilbage til dit password, hvilket er din sikkerhed for dit password.
Vi behandler eller opbevarer ikke oplysninger om kredit/betalingskort. Betaling foregår via en sikret indløsningsaftale direkte imellem kunde og Nets.
Persondataoplysningerne registreres hos Smart.dk og opbevares i op 5 år, af hensyn til bogføringsloven. Herefter slettes data automatisk.
Alle data opbevares på en krypteret server og behandling af data foregår altid krypteret. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Alle persondata opbevares og behandles i henhold til de Europæiske GDPR regler og gældende lovgivning om beskyttelse af persondata, samt kravene om databehandleraftaler.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: [email protected]
Få dit køb sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem skulle opstå i forbindelse med dit køb. Som medlem på PriceRunner får du altid Købsgaranti hos os. Denne ydelse er gratis og gælder for alle registrerede medlemmer på PriceRunner.
Købsgarantien gælder for privatpersoner med adresse i Danmark. Hvis en butik ikke påtager sig sit lovbestemte ansvar og løser problemet relateret til et køb inden for 60 dage, træder garantien i kraft.
Du kan stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien, selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem - du skal blot registrere dit køb inden for 60 minutter. At blive medlem hos PriceRunner er gratis og tager kun et par minutter! Registrer dig her for at få PriceRunner Købsgaranti
Med PriceRunner Købsgaranti får du erstatning i tilfælde af beskadiget vare, hvis levering af varen udebliver, hvis en vare mangler ved levering eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet. For at Købsgarantien skal gælde, er det nødvendigt at bestillingen er adresseret til dig som forbruger.
Hvis noget går galt i forbindelse med dit køb, dækker Købsgarantien dig for såvel anskaffelsesomkostninger som fragtudgifter. Du får også erstatning for den direkte økonomiske skade, du eventuelt har lidt på grund af fejlen. Købsgarantien dækker ikke eventuelt værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger.
På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der er undtaget garantien, samt de gældende vilkår.
Købsgarantien har til formål at gøre forbrugere, som handler på nettet, mere trygge. Vi er glade for at være en af de udvalgte butikker, der indgår i garantien. På PriceRunners hjemmeside vises sådanne butikker med Købsgaranti-symbolet ud for deres navn.
Du kan også indmelde en retursag her (Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser: __________________________________________________________________________________
Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________
Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 15.06.2022
16 varer