Vi pakker og sender ordrer som normalt - Se forårsudsalget her
5

Reklamation (RMA)

Hos Smart.dk er vores første prioritet vore kunder, vi gør derfor alt der står i vores magt for at gøre dem glade. Har du en vare der er defekt vil vi selvfølgelig gøre alt hvad vi kan for at løse problemet.

Hvad skal du gøre?

Start med at udfylde nedenstående RMA formular. Når du har udfyldt formularen vender vi tilbage til dig så hurtigt vi kan, hvorefter vi finder den bedste løsning for begge parter.

Hvis Smart.dk ønsker varen retur

I tilfælde af at den defekte vare skal sendes retur til os, skal den sendes retur i en forsvarlig og sikker indpakning. Varer der returneres ufranco eller på efterkrav, nægtes modtagelse.

Pakken skal sendes til denne adresse:

  • Smart.dk ApS
  • Michael Drewsens Vej 12
  • 8270 Højbjerg

OBS: Forsendelsen skal sendes retur MED omdeling og må IKKE sendes med DAO.

Formular til reklamation (RMA)

Ordre, faktura eller følgeseddel nr.:
Navn:
E-Mail:
Telefon:
Varenummer på produktet (produkterne) der skal behandles
Årsag til reklamation:
 Jeg har læst og accepteret betingelserne på denne side


OBS: Får vi varen retur uden der er fejl på produktet, eller det ikke er dækket af garantien, eller hvis ønsker du ikke at få varen retur efter Smart.dk har lavet en fejl-finding, vil du blive faktureret et gebyr på 395 kr.

Fandt du ikke svar på dine spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 3034 7000 eller på vores live chat, vi sidder klar online og ved telefonen mandag-torsdag fra 9.30-16.30 og fredag fra 9.30-14.30. Har du ikke tid til at kontakte os inden for nævnte tidsrum kan du skrive en mail til os på [email protected] og så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.